Es publica la resolució de la convocatòria d’ajudes VLC/CAMPUS per promoure la internacionalització mitjançant un programa de mobilitat entre la UV i Berkeley, University of Califòrnia en el marc de la iniciativa “Califòrnia-Spain Campus”. Resolución Relació definitiva de sol·licituds CONCEDIDES i DENEGADES. (Data de publicació: 03 de maig de 2016)

Resolució ajudes mobilitat ente la Universitat de València i la University of California, Berkeley. Programa CaliforniaSpainCampus de @VLC_Campus

Relació definitiva de sol·licituds CONCEDIDES i DENEGADES.

(Data de publicació: 03 de maig de 2016)